.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصمیم وزارت ورزش برای برکناری کفاشیان

به گزارش رجا، رئيس فدراسيون فوتبال در جديدترين مصاحبه خود اتهاماتي را به منتقدانش وارد ساخته تا با انجام چنين مصاحبه‌اي افكارعمومي به دنبال پيدا كردن چهره مورد نظر كفاشيان باشند تا كسي ديگر به موضوع تعويق در برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال توجه نكند. غلي كفاشيان با به كار بردن وا‍ه"منافق" ادبياتي جديد را در دستور كار خود قرار داده تا به اين شيوه افكارعمومي نسبت به سخنان وي حساس شوند در صورتي كه با كمي تعمق روي سخنان كفاشيان مي‌توان به اين باور و جمع بندي رسيد كه او تنها به فكر دستيابي به هدف خود به سر مي‌برد و براي تحقق اهدافش به هر وسيله‌اي چنگ خواهد شد.

كفاشيان در برهه كنوني مي‌داند طيف گسترده‌اي از اهالي فوتبال با موضوع تعويق انتخابات فوتبال ايران موافق نيستند از اين رو براي گمراهي افكارعمومي مدعي شده است برخي افراد از داخل كشور اطلاعاتي غلط به فيفا ارائه مي كنند كه اين مساله براي ايران تبعات خطرناكي در پي خواهد دارد.كفاشيان با استفاده ابزاري از واژه "تعليق" تلاش مي كند از اين لغت به عنوان اهرم فشار استفاده كنند تا منتقدانش وادار به سكوت شوند و در برابر زياده‌خواهي‌هاي وي منفعل ظاهر شوند.

اما با اين وجود رئيس فدراسيون فوتبال از شدت هيجان ناشي از اين جوسازي، يك واقعيت تاثيرگذار را فراموش كرد كه افكارعمومي قدرت تجريه و تحليل اين اتفاق را دارند و مي‌توانند به خوبي تشخيص دهند آيا اين اتفاق مي‌تواند منجر به تعليق فعاليت‌هاي فوتبال ايران از سوي فيفا شوند يا اينكه اين پروسه اقدامي تبليغاتي از سوي كفاشيان است براي باقي ماندن در قدرت!

كارشناسان و تحليل‌گران صاحب نظر در فوتبال ايران با بررسي زواياي اين ادعا اقدام كفاشيان را حركتي كاملا تبليغاتي دانستند و اعلام كردند هيچ عاملي براي به تعليق كشيدن فعاليت‌هاي فوتبال ايران از سوي فيفا وجود ندارد اما مديريت فدراسيون فوتبال براي دستيابي به هدف خود در تعويق در برگزاري انتخابات چنين مقوله‌اي را مطرح كرده است تا خللي در اجراي برنامه خود به وجود نيايد.

تحليل‌گران و كارشناسان كه با بررسي‌هاي دقيق خود از اهداف پنهان رئيس فدراسيون فوتبال خبردار شدند موضوع را به صورت محرمانه به اطلاع مديران وزارت ورزش و جوانان رساندند كه مقامات اين وزارتخانه به صورت فوق العاده تشكيل جلسه خواهد داد تا با انتخاب سرپرست موقت عملا رئيس فدراسيون فوتبال از چرخه مديريتي فدراسيون فوتبال خارج كنند.

بر اساس بررسي‌هاي صورت گرفته و تخصصي كارشناسان در صورتي كه چنين اتفاقي روي دهد هيچ مشكلي از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا و فدراسيون جهاني به وجود نخواهد آمد چون اين اتفاق كاملا به صورت قانوني صورت پذيرفته و هيچ اعمال فشاري از سوي نهادهاي غيرورزشي صورت نگرفته است به همين منظور به هيچ وجه امكان تحقق تهديدكفاشيان امكان پذير نخواهد بود.

به نظر مي‌آيد با وجود اصرار فراوان محمد عباسي در برگزاري به موقع انتخابات فدراسيون فوتبال و پيگيري نمايندگان مجلس و اهالي فوتبال براي انجام انتخابات فدراسيون فوتبال در ديماه سال جاري ، چنانچه علي كفاشيان حاضر به برگزاري انتخابات در موعد مقرر نشود با انتخاب فردي جديد كفاشيان را به اين شكل از گردونه حذف كنند تا مشكلي پيش روي برگزاري به موقع انتخابات فوتبال وجود نداشته باشد.

برخي گمانه زني‌ها حكايت از اين دارد چنانچه اين ماجرا عملي شود،سرپرست جديد فدراسيون فوتبال به احتمال فروان رئيس جديد اين مجموعه خواهد بود ،به همين منظور بايد ديد اگر كفاشيان همچنان به مقاومت خود در برگزاري به موقع فدراسيون فوتبال ادامه دهد چه كسي عهده دار مسووليت سرپرستي فدراسيون فوتبال خواهد بود، سرپرستي كه به احتمال فروان فردي خارج از مجموعه فعلي فدراسيون فوتبال است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.